Followers

Sunday, March 6, 2011

jage makan..


ohh sehari due hari tige hari..bermule untuk tidak makan berat pade malam hari..kalu ta hentam saje lah labu..sume bende kau telan..tolak kayu dengan batu je kan..sebab darah gile naek macam menuju puncak akademi fantasia ahmad dhani jadi terpakse menjage makan sedaye bole..

gile bosan bodoo..alaa ye lah kalu selalu makan gile heaven sekarang makan roti beberape keping dengan air yang bole kenyang-kenyang..sumpah aku sedeh..bodoh la darah nih asal gile naek??

jadi tiap-tiap malam kalau lapa sile makan oatt..haha..oke..cukup bebel..sile jage makan..nanti jadi macam aku darah gile naek..banyak makan apple hijau :)

7 comments:

NabiLLa NaSir said...

teruskan okey. tak payah makan malam. mmg berkesan. sye turun 4 kg. oyeahh!!

Filwi Nur Balqis said...

diet eh??bgos3...

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

jaga makanan kerana dari makanan yang tak terjaga memudaratkan diri nanti kena penyakit kan susah macam
- Diebetes
- Darah tinggi
- Sakit saraf
- Gangguan jantung
- Asma
- Obesiti
- Osteoporosis dll

tarijemariatul said...

sabar ye kawan..
bukan xboleh makan langsung ape yang suka dimakan but just control la pengambilan tuh..hehe..and jangan lupa g joging selalu..hahaha..malas sgt jalan jer byk2..tambah2 nanti balik rumah mak masak lagi sedap so sila buat aktiviti terbaik bersama sameerah n sarah..haha..okeh jangan sedih n stress ya..=)

~moge cepat sembuh n sihat sentiasa=)

Aida Zafirah said...

wahhhh...meletop nih ha....kalo lapar makan oat nih...masalahnye OAT ke????hahahaha...:D

syrupmasin said...

NabiLLa NaSir : ohh ye ke?? wowow..

Filwi Nur Balqis : haha..sebab sakit je..kalu ta..sume nak makan :D

Afzainizam : haha..betol2..thanxx :)

tarijemariatul : haha..thanx robexx syg kauuu :)

aida : haha..tp semalam da makan nasik weh dgn pengarah :D

✿ CikCimi said...

oat? xkenyang~