Followers

Friday, March 18, 2011

nombor


ade ape je dengan nomor nih..ahh sampai ade setengah tuh percaye yang nomor 14 ke berape belas ke bawak sial..sampai kalu attendance tu kalu nomor 14 mesti macam kosong..haha..macam-macam la pahaman orang pasal nomor nih..kekedang sbab tuh jugak lah aku terikot..

ohh nomor bertuah pon ade jugak..bole percaye ke dgn nomor bertuah tuh?? adoii..taylor swift tuh nomor bertuah dy 13..kate nye sebab dgn nomor 13 tuh la dy dpt banyak award..haissshh..aku kekedang terpikir jugak betol ke nomor bertuah tuh..bagi aku nomor bertuah aku nomor 1..haha..ye lah..aku anak sulung..lahir dulu..lepas tuh ade jugak la mase sekolah dulu dpt nomor 1 dan dapat adiah dari abah sayang-sayang..

haha..bertuah lah nomor 1 nih bagi aku..ohh korg percaye ke nomor nih bole bawak sial ngn tuah?? alaa sume tuh Allah dah tetapkan kan..sume berlaku mesti ade baek dan ade buruk..bubye..selamat hari jumaat :)

9 comments:

apezs shah said...

salam

eh kena percaya ke
dengan no tuah.. ish3..hehe..:)

syrupmasin said...

haha..ntah la..tp mcm ramai je yg percaye :D

Coffee Girl said...

Happy Friday!

Fahqirra said...

kalo nombor ekor pulak mcm mane? :)

syrupmasin said...

Coffee Girl : happy friday juge :)

Fahqirra : haha..tu nomor haram :D

ZWAN SABRI said...

Aku rasa no betuah aku 2 kowt.. hehe

MySuaraBlog: Setelah 2 minggu tak.....

syrupmasin said...

haha..kau nomor 2 aku nomor 1 :D

merah_s said...

asas kehidupan dunia... : NOMBOR.. tak percaya?

syrupmasin said...

ohh eh..ta tao pulak :)