Followers

Tuesday, November 30, 2010

cuti sekolah lahh

selamat cuti sekolah :)

cuti sekolah baru je mule ari 2..mase aku cuti sem cuti sekolah pon sibuk2 sekali cuti kan..haha..tp oke lah ta de la aku gile bohsan sampai mati kering duduk sesorang sebab sarah g sekolah..ade jugak la hikmah cuti sem dengan cuti sekolah sekali..oke sarah teman aku gaduh dan bole lah marah sarah sesuke hati..tp gile penat la bile aku sorang je yang jage sarah..biase la budak baru nak besar..

ohh cakap pasal cuti sekolah nih tingat mase cuti sekolah aku dulu..bende yang wajib buat mesti lah maen..hoho..dari tuju seliper smpai la maen police kejar pencuri 2..haha..maen police2 nih malam2 la biase maen..lagi best maen malam2 boleh sorok baru mcm hantu sikit..haha..tuju seliper plak mesti maen mcm pagi ngn petang..haha..ohh gile rindu la zaman budak2 nih..mao ta sume bende nak buat..takot tolak tepi lahh..haha..

bile tengok sarah sekarang naseb la ade lagi bende yang aku maen mase budak2 dulu sarah ade maen ngn kawan2 kecik dy..walaupon bosan tgk sarah maen..ntah pape tapi bile tgk balek sumpah aku bole senyum sorg2 mcm org gile..haha..bodo la kau..haha..

tapi satu je yang ckop aku pantang bile dah maen ta reti2 nak kemas balek..sumpah mengamuk mcm org gile la aku..iye lah dah la aku yang kene kemas..geram nak mati..kalu sebelum nih adek no2 aku ade kat umah bole lah dy kemas kan..nih dy pon dah balek u dy..geram nk mati..asal la budak asasi selalu start awal..haha..dah cukop merepek aku nk pergi dapur tengok ape yg sarah memerintah dekat dapur dan mule untuk bising2 dan memekak :)

buku bersepah ta nak kemas lahh..


haaa..donkey lagi 1 best maen..sanggu beli 2 asal ntah ??

10 comments:

audriey said...

hahaa..teruskn perjuangan menjaga sarah..bagus2,bacakn buku cerita utk sarah juga.

❤ Cik Ain ❤ said...

cari shoutbox kamu xjumpe.. just wanna thank you for following our blog.. kami follow kamu juge. keep in touch ye.

ZWAN SABRI said...

rindu zaman maen tuju kasut.. huhu..
erm, layakla hang kena kemas bagai.. smoga sarah trus membuli hang.. aku suka.. haha..

syrupmasin said...

audriey : haha..thanx..bce buku untuk sarah la sgt :D

❤ Cik Ain ❤ : haha..sebab chek ain saye dah buat.. :D

ZWAN SABRI : 2 la pasal doe..haha..kau sial kan suruh sarah buli aku lagi..penat jadi abg yg ade adek kecik :D

wasabi onee-san said...

ajar la c sarah mmbaca t msti celik ilmu da besar t..
tp zmn knk2 l plg seronok kn2, x yah pk byk sgt mslah kn2.

maCy said...

sarah yg cumel. huhu

macy pun kijenye asek jerit kt budak2 kt uma. geram bju kotor mrate. huhu



bdw, thx 4 following~ ;D

syrupmasin said...

maCy : haha..kene bnyak saba kan :)

Aq Waeda,,, said...

bestnye bace citer kamu,,
mmg best la zmn kecik2,,main polis entry la, baling selipar, main guli, main layang2, main lompat getah, main tenteng, main ceper,,n byk lg,,,bestnye teringat zmn dulu,,
;))

NuSaNa NoSa 91 said...

ecehhh~ slmt jd suri rumah tangga~ hik3~ ^_^

syrupmasin said...

wasabi onee-san : sarah la paling malas nk bace buku :D

Aq Waeda,,, : thanx ea..haha..2 la pasal seronok kan..jd peter pan la ta yah besar2 :)

NuSaNa NoSa 91 : haha..selamat2..suri rumah :D