Followers

Tuesday, November 16, 2010

saye ade adek.. :)

oke contengan hari ini pasal adek paling kecik..semestinye sarah..ohh sarah abang kamu ni naek gile ade adek mcm kamu..perangai kamu nih lebih kurang je mcm abg..haha..kaki kencing,kuat nangis dan semestinye nakal..haha..langsung ta tumpah..sarah kalu menangis bagi dekat dy..ta bole kene kacau sikit.bg tao mak..dan mak akan jerit2 sambil bebel2 dari dapur..ohh penangan adek paling bongsu mmg kuat la..terbaek la adek kecik sorang nih..

ohh sarah..aku dan banyak kali kan kene tipu dengan kamu..dasar budak kecik kuat tipu..mentang2 la kecik nk tipu abang memang seronok kan..penah satu ketike dy buat2 nangis lepas tu aku kene marah dengan mak dannn dy gelak dengan senang hati..jahat punye adek..lempang mao..sebagai balasan kejahatan dy aku mengajar dy mengeje dengan salah..haha..padan muke..abang mcm mne nak eja baju..K A S U T..baju..haha..sian kan..dan mak serte abah memandang dengan pandangan sinis..yea saleh kau memang abg terbaek lahhh..

tp sarah nih walaupon annoying tp oke abang sayang kamu lah..alaa buli2 sikit..sekeh2 sikit biase la 2 kan..bak kate iklan ape ntah..aku kan abang..haha..sarah besar cepat sikit..jgn nk menipu sgt oke adek kecik..bubye :)
ohh gamba kamu ta nak besar pulak kannn.. :D

4 comments:

elmajamil_90 said...

hahahahaha...layak lar ko..jht gler a ko ni..adek ko fail nti bab mengeja sume slh ko hahahahah

syrupmasin said...

haha..lek la..dy buat aku bole..aku la plak buat dy..haha

ZWAN SABRI said...

Layak la hang saleh adek hang kenakan hang..
Barula kuku bertemu ruas namanya..
aku suka! aku suka!
go Sarah! go Sarah!
Hahaha..

syrupmasin said...

haha..kuang aja ea kau..akan aku pastikan sarah kalah ngn aku :D