Followers

Sunday, November 28, 2010

danial kau comel :)

nih danial :)

haha..danial name org lahh tapi untuk sekian kalinye kucing name mcm nih kan..oke kucing aku name danial..sebenarnye nih kucing dari umah sewe sem nih..sebab abah aku nih seorg yg penyayang dan suke gile nak mati dekat kucing bapak aku pon suruh la bawak kucing nih balek..danial nih baru je 3 bulan hidup..sebenarnye mak dy bella yg datang dulu dekat umah sewe kite org mse bulan puase ari 2..sebab kami 1 rumah kesian dengan bella bg la sedikit makanan untuk dy..haha..sumpah kiteorg baek bg kucing tumpang makan..

aku penah keluarkan pertanyaan dekat aimi dan aku sendiri yang jawab..haha..kau rasekan aimi asal bella datang umah kite ea??..dan jawapan aku sendiri..mungkin Allah nk bagi kite buat baek kot..sebb kite nih asyik buat jaat je..haha..mungkin ade sedikit kebenaran dekat situ bile sejak bella ngn danial dtg umah kami selalu bagi anak beranak nih makan..kire buat baek la tu kan dekat binatang walaupon kebaikan nih ta sebesar mane kalu nk di bandingkan dengan kebaikan yg org laen penah buat..

ujung sem ari 2 sebab ta de sape nk bawak si danial ngn bella balek abah buat keputusan bawak danial pulang ke ipohh..yeayy..haha..bella kene tinggal sebab bella dah tue..pandai la dy carik makan sendiri..lagi pon danial nih kecik lagi..ape je yg dy tao..maen je lahh..haha..sejak danial ade kat umah nih aku sebok sikit la dgn nk bg makan dy lagi la..dan yg paling penting setiap kali lepas makan mesti kene bawak dy keluar dan tunggu dy berak..gile manje kan kucing nih..tahi betol..haha..alaa keje nih abah je yg slalu buat..haha..nmpak sgt abah sayang gile dekat si danial nih kan..sanggup tunggu bawah pokok nih semate2 bg si danial 2 berakkk..ohh kau memang kucing manjee..haha..oke sudah cukop bebel2..perot bunyi2 mari makan :)

ohh gamba aku ta masuk gamba dy je lebeh :)


danial memang kuat tido :)

18 comments:

wasabi onee-san said...

aikk...
penchenta kucheng rhupanyer.. haha..
kt hostel sy pn byk kucheng..
chumel2 gitu.. >_<

syrupmasin said...

haha..pencinte gile lahh :D

Syafiq Rosli said...

wah..mnje benor kucing ko eh..comel2..

Kong Hwang Sing said...

anda dtag..serbu terjah! http://kurekurekecik.blogspot.com/2010/11/friendship-award.html

ZWAN SABRI said...

anak orang puteh rupanya danial nii.. Mata biru.. haha..

nunaa said...

kite ada rabbit, awak ada cat..hehehe..leh geng! :D

dayah SnoW Heuka said...

wahhh comel sgt2 time dia tido ehehe :D

syrupmasin said...

Syafiq Rosli : maje gileee :)

kure2 : serbu terjahh :)

ZWAN SABRI : haha..2 la pasal doe..bella memang bake baek punye :D

nunaa : rabbit..yeay bole2 geng :)

dayah SnoW Heuka : memang comel tp nakal n mati lahh :D

fafa (n_n) said...

chumel danial nieh..huhu

siti fatimah said...

biru la mata dia :)

cik ungu said...

olohh comelnyaaaaaaaaaaa....nak geget skit aci?hhuhuhu

syrupmasin said...

fafa (n_n) : haha..chomel la..sekali kene serang ta comel lgsung :D

siti fatimah : haha..bapak dy org puteh kot :D

cik ungu : haha..try la gigit..tgk dy gigit balek ta..haha :D

fafa (n_n) said...

ilang macho :)

syrupmasin said...

fafa (n_n) : haha :D

Aq Waeda,,, said...

alolo,,,comelnye danial,,
nak amik danial jd kucing angkat boleh,, :)
kem slm kat danial eh,,,
weeeeeeeeee

syrupmasin said...

Aq Waeda : bole2..danial kim salam balek :D

Aq Waeda,,, said...

hehee.....wslm,,, :))

Sya Isya said...

comelnyer gambar yang 1st tu. Sya pun suka kucing. Tapi dah lama tak bela kucing.

Thanks ya, follow blog Sya =D