Followers

Monday, November 22, 2010

ohh kau kuat tidur..

ohh tidur seronok!!

hello chek belog..ape khabar ari nih..sehat??..ohh nak membebel tentang tidur ari nih..ohh tidur..ari asal ntah aku tetibe nak tao pasal tidur..ohh mungkin aku gile bnyak tidur kot cuti nih..mao ta nye..dekat rumah nih aku kan tidur dlm pkol 2.30 pg dan akan bangun dlm pkol 11.30 ke pkol 12..haha..gile terok kan..oke sile mati sekejap..tp kalu dekat uitm aku akan tidur dlm pkol 12 dan bangun pkol 7..ohh sgt membangge kan..tidur awal..

dekat rumah nih sumpah kalu nk tidur..masuk bilek terus tidur..ta yah nak tunggu2..kalu nk bangun, set la alarm..kalu ta nak bangun2..tunggu la mak balek keje dan bebel2 smpai bangun..haha..ohh mungkin mase cuti nih keje ta banyak sgt kan nk buat..2 la pasal waktu untuk tidur 2 gile bnyak sgt..haha..aku nih memang jenis org yg suke tidur tengah hari..oke kalu aku ta tidur tengah hari mesti aku akan jd seperti org gile dan akan mengantuk gile bile ptg nk kesenje..

dulu penah jugak la kene insomnia ..haha..padan mke kan..tp sekarang naseb la bende bodoh 2 ta jd dahh..haha..bagus2..mak cakap org kuat tidur nih malas..tp aku rase ade betol jugak ckp mak 2..mao ta nye aku ingat lagi esok nk raye..org sebok2 bakar lemang aku bole tidur..haha..ye la penat konon..

mencari2 fakta pasal tidur aku terjumpe la waktu tidur untuk org dewase dlm 7-8 jam..haa..mcm mne aku rase aku tidur dekat 12 jam ade kot..haha..kalu lebih 12jam tidur tu untuk baby sayang oiii..oke..sekarang nk jadi baby balek la..bole tidur lelame..nk tidur pon ade org tolong dodoikan..baru terase diawan-awangan..haha..lepas 2 ade 1 bende yg buat aku takot bile dlm wikipedia tulis tidur lebih drpd 7-8 jam membawe kepade risiko kematian..haha..mcm mne sumpah lagi takot..org yg tidur ckop pulak panjang umur nye..haaaa..oke sekarang nk tidur ckop..baru la bole hidup dengan cerie..haha

oke dah la berbual menguap2 plak..nk kedapur dan makan2..ohh btw aku mule makan beras herbal ponni taj mahal..haha..selalunye abah yg makan kali nih sbb mcm nk kurus aku makan..haha..oke bubye :)


ololo..nenek nih tidur comel je :)

*oke ari nih bangun awal semate2 nk tgk america music award..haha..dan tidur lepas abis AMA smpai termimpi berjumpe katy perry..woowo..best.. :)

4 comments:

ZWAN SABRI said...

muka nenek tu cam muka hang 40 tahun lagi la.... haha..

Syafiq Rosli said...

hoho..tdo satu keperluan..

syrupmasin said...

zwan : haha..kuaja kau kan :D

syafiq roslan : ye tao ta pe..memang 1 keperluan :)

Anonymous said...

kam investirati denar [url=http://www.mojdenar.info]kako privarcevati denar[/url]