Followers

Friday, November 19, 2010

bosan terlampau??

ohh cuti baru je mule..ramai kawan2 aku dah mule rase bohsan dan menluahkan perasaan dekat facebook..haha..ohh aku maseh belom dtg lagi kot bohsan 2..ehh bohsan ape 2??..ahh poyo kau..bagi aku memule mmg la ta bohsan..mne ta sume bende cite kau download dan tengok sampai penat mate kau nak tahan cahaye laptop nih kan..haha..sian aku tgk kawan aku yg merane sbb bohsan..haha..saba la cuti nk "habis" dah la..sbb cuti nih baru je start duduk umah nih aku download la seberape cerite yang ta berkesempatan nak follow mase kat kedah..ohh terutame cerite glee kesayangan yg dah seoason 2..yeay..sekarung memang dah follow sampai episode yg latest..yeay..tahniah saleh..ohh dan telah menabah satu lagi cerite terbaru iaitu hellcats..haha..gile poyo kan..ntah pape ntah la..

sebelum nih follow cite gossip girls sampai season 2 je..oke lepas 2 stop..malas pulak..beralaih kepade vampire diaries..ohh seronok cerite ini..dan malas la nk download season 2..minx elly je la balek nnt..haha..senang kann..sebb ta de sorg pon kawan aku yg follow cite glee..jd aku la yg terhegeh2 download la cite glee nih..sebgai perase tambahan follow la hellcats skali..oke cuti sem yg panjang nih memang terisi dengan bijaksane sekali..


ohh..aktivit word search juge maseh diteruskan..haha..bagus la saleh pandai mengisi mase lapang dengan aktiviti yg berfaedah..tahniah..oke..bubye.. :)

*hey saye 20 tahuun 9 bulan ari nih :)

2 comments:

ZWAN SABRI said...

dok umahla x bosan..
Umah ku Syurga ku..
haha..

Unknown said...

haha..memang la..feedi ngn ramai lg da mengeluh weh..bohsan duduk umah katenye :)