Followers

Monday, November 21, 2011

puss in boots aku bukan tomboy

didie alias jadi mak syamsul yusuf dlm aku bukan tomboy..kelakar jugak bile dy berlakon jadi serius dan marah scha alyahya :D

ohh internet macam fakof..apakah itu..sejenis group kpop yang baru mungkin..aku nak upload bideo shila lah gile..sekarang aku rase nak berak laju-laju atas broadband aku nih..maaf bahase kotor..sile jangan tiru..

ohh pernah beli ticket wayang dan tersilap..ye terjadi dekat aku hari tu..ingat kan puss in boots pukol 1215pm rupenye 0015am..ye sekali lagi tahi cirit berlaku..tampaq sat g..sebab kawan aku nak jugak tengok wayang beli lah lagi tiket cite laen..terime kaseh MBO burn duet aku rm20 untuk 2 wayang..

aku bukan tomboy di siang hari..oke lah cerite nih..paling ta bole bla bile zarina af2 jadi tomboy..sumpah akan tergelak besar bile tengok zarina yang perempuan buat rambut pacak..dan salina salbi buat aku sampai ta kenal dy..kalau sebelum nih dy banyak berlakon jadi perempuan jahat-jahat..kali nih jd tomboy..sumpah style dy berlakon..

jadi dari 5 bintang aku bagi 2 dan setengah bintang..ringan-ringan je cite dy..dan puss in boots aku bagi 3 bintang..err adekah aku berlaku tidak adil terhadap film tempatan??

puss in boots pasal cite kucing comel dalam sherk tu..macam mane telur yg di anggap abg jadi penipu dan puss jumpe kucing betine yang ala-ala penjenayah comel macam dy jugak..macam mane puss curi kacang ajaib..

jadi pakcik makcik bawak lah anak-anak anda untuk menonton 2 cite nih..oke lah nak santai-santai mase cuti sekolah nih kan..ohh lupe happy birthday member blog yang gile encik anip abdullah..dah 22 taon..kau sgt tua..sumpah cakap..haha..oke bubye :)

36 comments:

AmyZana said...

hahaha
lawak pulak entri nih xD

Anum said...

mesti anak2 suka kan

Lea Isnawi said...

malas nak layan citer melayu kat wayang
sebab dh taw
akan membazir duet nya

Niena Pengembara Ilahi said...

rasa cam nk tgk :D

Ct Aja said...

tgk iklan cite tomboy 2 pun cam tak tertarik nak tgk....hiihihi

Wanie said...

kotor entry ko kali ni eh..haha..ape barang tgk cite melayu kat wayang..rugi duit je beb :P

eh birthday anip eh...

syaz@rozelt said...

baru faham motif gamba didie alias..haha

Lily_Omar said...

umuor ko pon sat agi nk tua gak dh...mesti sakit lutut byk nanti (bukan aq m'doa)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

haha..apelah kau.. seyes membazir weyh tgk wayang cite melayu..dwnload sudeh..haha :D

Saiazuan said...

xde msa lg aku nk tgk crita tu.. huhu

Anif Abdullah| AA said...

hahaha. thanks banyak-banyak incik yang baru 21 tahun

takde potong-potong kek ke lepas ni?? :P

Juliet_iRa~" said...

nk tgk puss in boots..:D

cucu umie said...

semalam ayie tgok immortal dekat TS..hehe

ABU said...

dua2 pun aku tak tengok lagi..
LD tak de pngung wayng dowh..

Cik Tetra said...

untunglahh tgk wayang..sadiss tau kt segamat xde panggung..balik jb baru ley tgk..omo!! :D

atie zakaria said...

comel la zarina dlm cite tu.. mcm muka jambu.. salina salbi mmg bagus bwk watak tu.. atie trus x knl dia kot.. dh perhati lama2 br perasn tu dia.. ^_^

BisMi Aishah said...

tak tgk pun lagi... ;))

NAZRUL AZAT said...

jum aaa tgk sama2, yeeayyyyy

diana said...

bye,,!heheh

Rtp Farra Arisha said...

AKU BUKAN TOMBOY FILM seems very great and funny..it it? :)

dayah SnoW Heuka said...

wargh! na tgk cite tuh dua2 la :D

delarocha said...

puss in the boot.. mcm menarik, nk tgk nnt :-)

Saddila said...

PIB ?? tak sodap -___-

pamie said...

sherk? ke shrek? hehe..apa kabar bro? sori lama hilang..hehe

onie said...

22 tahun si anip tu?bio betoiiii... wei,aku tgk da aku bukan tomboy...sempoi ah depa jadi tomboy,hiks :P

YOUsoF said...

Kalau cerita macam tomboy tu aku memang tunggu yang percuma dari internet je.. hehehe

Kalau cerita kucing tu aku suka tengok dekat wayang, tapi apakan daya masa tak cukup. Tunggu yang percuma dari internet juga la jawabnya.. ;D

aimi said...

nk tgk r cter kucing 2....

menyesal g tgk cter aku bkn tomboy 2 xbest langsung

khairul akmal bin azman said...

gua x tgk lagi..
kelantan mane de movie...

Nurul Iman Rosman said...

tak tengok lagi ni,
macam best je.

kena tengok lah gini ! :D

adib syazwan said...

haha!
kakiwayang kah ko ni?
up to date
aku je ketinggalan zaman
haha!

Aimi Rosli said...

aku pernah tersilap juga beli tiket. ingat 3.30 sekali rupanya 1.30 tapi g kaunter, orang tu ok je kasi aku dan 2 kawan tiket 3.30.

Miss A said...

haah,sokong!salina salbi mmg seyus nmpk cm pengkid.muahaha

cikpjaz said...

suka tgk citer si kucing tu...heheh,

semutsengal said...

tak abes-abes lagi shiela kau.


tak boleh blah lah.


HAHAHAHAHAH

adierockerz said...

bukan lagi lakonan daaa.waa nak curhat ni..
huuuuh apa kessss..
wa lagi lerrrr ditipu bulat2...
wa kira kawan wa tomboy2 belaka...
Naluri mereka perempuan laa....
waa mati terkena cinta jiwang budak2 tomboy ni..... wa nak cabut lari pun susah.... Gila itu perempuan waaa pikir tiada lagi zaman cinta2 ni...... Nak kwn dengan lelaki nanti jdi gengster,kalau nak kwn sama pompuan nanti social...
waaa pilih tomboy.... Akhernya lagi laa susahhh... Ade yg men tipu die tu tomboy rupanyeee aweks sejati...... Gila punya betina.

Anonymous said...

bukan lagi lakonan daaa.waa nak curhat ni..
huuuuh apa kessss..
wa lagi lerrrr ditipu bulat2...
wa kira kawan wa tomboy2 belaka...
Naluri mereka perempuan laa....
waa mati terkena cinta jiwang budak2 tomboy ni..... wa nak cabut lari pun susah.... Gila itu perempuan waaa pikir tiada lagi zaman cinta2 ni...... Nak kwn dengan lelaki nanti jdi gengster,kalau nak kwn sama pompuan nanti social...
waaa pilih tomboy.... Akhernya lagi laa susahhh... Ade yg men tipu die tu tomboy rupanyeee aweks sejati...... Gila punya betina.