Followers

Wednesday, January 18, 2012

kucing bertetek 8

kucing apakah ini??

ye loser tu je perkataan yg sesuai utk aku..sebab bosan-bosan belai kucing aku td..aku terkesima seketika sebab aku kira-kira kucing aku ade 8 tetek..perghh..bapak loser 22 tahun hidup baru kau nk kira dan amik tau pasal tetek kucing..

teruk gile..tp diharapkan jgn lah sampai jd zoophilia..err..zoophilia tu ade kepuasan sex dgn binatang kan?? wowo..scary doe..tak nk..aku pelik kenape kucing ade 8 tetek..jantan je ke?? ke betina sekali?? ermm pape pon semoge kau berbahagie kucing sbb ade 8 tetek..untung lah..oke bubye :)

13 comments:

Cikpuan rara said...

kamu jeles ke?nk tetek 8 jugak ke?

Fathiah Hamim said...

betina pun 8 le.
kau bukan dah lama ke bela kucing?
BARU TAU??? -______________-!

Zul Fattah said...

sengal ko? baru tahu..? haha..

Bella Bell said...

errr. aku pun baru tahu weyh! haha

delarocha said...

kucing betina ada telor tak?

Cik Tetra said...

hahahaha..sengal la senior ni..baru tau eh? kesian..hikhik..kucing jantan n betine dua2 ade 8 T****..

#err pamela anderson? lisa mane lisa? :D

si robot comel said...

asal jelik sangat muka dia,seram nak tgk :P

Edy Fee said...

kikkiki nasib baik umo 22 tau jugak ade 8 tetek..klau smp ke bercucu tatau lg malu

Tukang Karut said...

tak pernah terfikir nak belek tetek kucing...

YOUsoF said...

Ok kami mengharapkan entri yang jauh lebih bernas berbanding entri ni.. Sekian.

ekin alias said...

SCARY lol~

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hahaha jadilah kucing.. ;p

Aien Not Alien said...

hmmm...baru ku tahu ada 8... :)