Followers

Friday, April 29, 2011

marah nih :)


tibe terase macam nak luahkan sedikit ketidak puasan hatian..haha..sebenarnye macam nih..aku nih bukan lah baek mane..ilmu agame tuh memang ta sehebat ustaz-ustaz sume..bende merepek gile banyak buat..tapi sedarlah diri nih gile banyak salah..tapi 1 je yang macam aku ta berape suke bile orang yang bajet alim tapi perangai tuhan je yang tao..

macam nih bile kite tengok dekat depan kite orang nih gile baek berkopiah..belajar agame amboi sampai kesane kesini lari-lari kecik..melenting bagai nak rak nih bile ade concert bagai..tapi sebenarnye topeng je sume tuh..bile dekat belakang kau pon lebih kurang aku je pon buat dose yang same..malas la nak cite dose ape..sape orang tuh..bukak aib orang pulak nanti..

ye aku nih bukan ape..cume macam ta bole lah dengan orang macam nih..memang aku mengaku malu dengan perangai aku yang gile hine nih bile berdepan dengan orang yang berkopiah,berjanggut dan bertudung labuh nih..tapi kepade yang sebilangan mereke nih yang mencemarkan imej tuh tolong lah berhenti kotorkan imej tuh..

ye lah dengan orang macam nih kite pandang gile tinggi tapi bile perangai dyorg pon 2x5 same dengan kite hilang terus pandangan tinggi itu..ye tao manusie nih bukan sume perfect..tapi bole kan elak sikit..

cukop ahh luahan hati dari aku nih insan yang gile jahat..tapi harap sangat ta de lah lagi orang yang berkopiah ke bertudung labuh ke buat perangai bukan-bukann..hanye luahan je nih..oke bubye :)

25 comments:

Cik Tetra said...

sabar ye..

sme la,,x suke ngn org bajet alim...ckp org itu la inila,,tp dia pon 2 kali 5,,lg teruk pon ade,,

syrupmasin said...

betol2..ta paham betol dgn org yang perangai macam nih :)

RedVixen said...

ada banyak manusia yang pesen gini. buat derk je. ambik kelakuan huduh dia tu sebagai pengajaran... jangan buat cam dia nanti orang menyampah dan menyumpah... keh3

syrupmasin said...

susah bile ade org macam nih..sgt mencemar imej..

Aida Zafirah said...

Saleh marah nih...takooootttt!!!ahahaha...:D

syrupmasin said...

takot ta..takot ta :D

Kay Masingan said...

sabar banyak2..:)

syrupmasin said...

haha..okee2 :)

Hafriz Mohamad said...

angry bird ke tuh?

red saga said...

bro... slalunya org cam2 dah rasa depa tu cukup perfect nak tgoq org... tmbah2 lg bla tgk org yg berpakaian ranggi ckit...

http://sukasukakongsi.blogspot.com

syrupmasin said...

hafriz : haah :)

red saga : betol2..susah bile kenal dgn org macam nih..kalu nak tegur nnt kate ilmu kite ta ckop lah..

dhilla nazli said...

hum... same la dgn org yg gile baek, ckp bgos bab agme, islamic.. tetibe merokok.. apekah?

anamizu said...

cik ana pun nyampah dgn yg bajet alim bagus sgt kunun nih..

syrupmasin said...

dhilla : haah kan..dyorg yg lebih bnyak ilmu agame nye patot bg contoh..nih lebih kurg je..adoii..sedeh ahh..

anamizu : huhu..betol2 :D

tokwan muda said...

ESH ESH ESH jangan riak dgn pakaian alim2 sudaaa kan kan;)

syrupmasin said...

huhu..betol2 :)

☻UsaGi NaNa☻ said...

singgah...dunia.....tuh jela dpt komen..huhuhuhu~

diana said...

marah kat sapa ni??
sama2 kita berdoa mintak
mereka bertaubat...kan??

khairul akmal azman said...

zaman skrg....
jgn tgk luaran nye..hehe

ZWAN SABRI said...

Untuk sipakah itu? Yang pasti bukan utk aku kan? kan? kan? Seb bek aku free hair.. HAHA

syrupmasin said...

usagi : haha..dunia2 :D

diana : betol2..doa same2 :)

khairul : haha..luar macam baek..dekat dalm..adoiii :)

zwan : haha..adelah untuk yg seorg itu :D

cik ayin said...

kartun ni kan game..hee..dalam lappy ni ada :)

syrupmasin said...

haha..haah..comel kan :)

aiman rashidd said...

ceria lah wehhhhh , thanks , kerja cari dui :D HAHAH senang nak belnja orang lain :D HAHHAA

happy holidays :)

syrupmasin said...

cerie dah nih..haha..selamat cuti jugak :)