Followers

Friday, April 29, 2011

renduu eh rindu lah :)

feeling lagu omputeh jap :)


biase lah kan bile dah dekat nak cakap rindu tunggu mulut bao macam berak monyet lah kan..nih sekarang baru ta sampai seminggu tinggal mereke-mereke ini dah macam rindu berjuta lemon ta jumpe..biase lah lumrah manusie..bile ade dicampak-campak..bile ta ade baru terhegeh-hegeh nak rindu macam yenna yenni..

3 taun kawan gaduh sini sane..ludah sini sane..bile dah habis sumpah rindu bao ketiak masing-masing..biase lah setiap pertemuan mesti ade perpisah..gile ahh ayat aku gune semakin hari semakin kearah menjadi seperti penulis novel tekemuke suatu hari nanti..haha..ta de pape pon nak certie cume cakap rindu dekat kawan-kawan diploma in public administration ini..dah habis part 6 lepas nih dgree..masing-masing nk berpecah kan..

amek kos itu ini ina naim..mesti ah berterabur habis..pape pon good luck eh kawan-kawang sayong..haha..semoge berjumpe kembali..jangan lupe aku yang seperti semut ini :)

nih gamba mase asean carnival..adoii..aku menangis berguni-guni bile tengok gamba nih..jadi nak bakar laptop nih sekarang :(

14 comments:

[sutera kasih] said...

bila dh jaoh, baru nk rindu hehe

syrupmasin said...

haha..tao ta pe :D

Cik Tetra said...

biasela tu,,bile da jauh mesti rindu...ala tp xpe,,biar jauh dimata tp dekat dihati!! :D (ceh berfalsafah jap) weeeeeeee

syrupmasin said...

haha..betol2..jauh mesti rindu..naseb zaman dah modern :)

puteri ain said...

kawan adalah anugerah yang terbaek !

syrupmasin said...

betol2..hilang kawan gile sedeh kot :)

Aida Zafirah said...

oke gambar nih aku suka...gambar yg ade kat aku x syok sebab muka aku kena ttup dgn sir helmi...ahahaha...:D

syrupmasin said...

haha..sukee kannn :)

FaLieNA si giLER koREAN.. said...

hehehesbr la saleh oii..ak pon segan gak dok dgn org yg 'betol2' alim nih...ttb rse makin nk kearah kebaikan kn..bkn yg cam hipokrit jer..huhuhu...

laaa...ak rindu batch kite sgt2..nak2 kls kite kn..hehehe

syrupmasin said...

kann falii..huhu..rinduuu :)

ZWAN SABRI said...

Saleh, aku rindu kat hang jugakkk.. HUHU

syrupmasin said...

rinduuuuu :D

KurekureKecik said...

lagu versi ni best siot!

syrupmasin said...

haha..tao ta pe :)