Followers

Wednesday, September 8, 2010

raye semakin hampir..

selamat hari raye..abende ntah raye je nih ta abis2..haha..ye la raye tinggal lagi sehari due je pon..cakap2 pasal raye masing2 ade lagu pebret raye kan..haha..semestinye aku suke lagu noorkumalasari - pulang dihari raye..haha..best oke lagu nih..haha..


esok mule la sebok keluarge hajjah teh memasak dan membakar lemang..dan mase nih la akn berjumpe dengan sedare mare..oohh yeay..bersembang..dan paling tidak seronok aku akan bangun awal la..mak mesti suruh angkat buluh2 lemang yg dah di masukkan pulut letak kat tempat bakar..adoiii..sumpah malas..lepas 2 pagi raye mesti ta dpt ponteng solat raye..haha..amboiii jaat nih nk ponteng solat raye..haha..sile bertaubat saleh.. :)

sbb raye taun nih ari jumaat..mesti beraye dekat umah sedare mare lepas solat jumaat..sementare nk tunggu solat jumaat 2 mesti la ade mase untuk bersembang..ohh dan ade kah mungkin adek2 mak akan dtg..oke tunggu dan lihat sahaje..adoiiii..aku ta kesah sgt adek2 mak dtg..cume ade la 1-2 keluarge yg mcm aku ta berape berkenan..haha..ta baek la aleh..bulan baek hari baek nih cool oke..baek lah aleh cube ea mak..aleh kan ank yg baek..haha..

ohh walaupun terase la raye taun nih mcm ta seberape mungkin sebb aku da 20 tahun..tp ade la sikit seronok bile pikir2 balek..ta de la mood raye 2 mcm ta de..setelah dipikir2 kan ade jugak la sekelumit mood raye dlm diri nih..jd walaupun sekelumit cube jadikan ia sebesar2 alam yg bole..cube ye saleh..ohhh lupe pekare paling penting esok..mesti akan membersih kan kubor allahyarham atok dan paklong tersenta..macam2 taun2 lepas la..sebelum puan terbesar iaitu dopah tersenta pergi melawat di pagi raye..kami askar2 semut merah nih la yg ditugaskan untuk memberseh kawasan kubur itu dahulu..haha..selamat mencantas..*bajet kau buat kerje banyak kat kubur nnt.. ;P

ohh..hari macam nak ujan..nak g tengok2 baju bersidai kat luar jap..nnt basah kompem mengamuk puan ke 2 terbesar..haha..bubye.. selamat hari raye.. :)


3 comments:

farahin khairi said...

hahaha! salehhh!!! nak beraya umah k0! :P

syrupmasin said...

dtggggg laaaaaaa.. ;)

Kong Hwang Sing said...

dak gemok......anda ditag ye.. =P http://kurekurekecik.blogspot.com/2010/10/blog-walking-award.html