Followers

Wednesday, August 11, 2010

puase.. :)


ohh selamat berpuase..lame ta jenguk blog buruk nih..ari nih start puase da..dan ari nih sahur makan nasik goreng dan telur dada bersame teh o..haha..dan terus on9 selepas itu..sebenarnye nk je conteng2 blog nih..adoii..tp dekat taman di rumah sewe tu paham2 je la berokband tersinta jd macam siput..

1st puase dirumah setelah taun lepas ta balek..yeay..rindu nk puase dekat rumah..tp kalu dekat rumah kene bnyak saba sebab sarah akan slalu makan..sarah kalu makan bg dekat dy..dan td dy telah melantak kueh tiaw soup mak masak..haha..oohh sgt terseksa jiwe dan rage..2 kali oke dy makan bole ta..haha..lepas 2 dy suruh plak carik kueh kapit mak beli kat siam mne ntah (sbb ade tulisan siam kat tin dy)..haha..naseb ta jumpe..kalu ta diganggu lagi oke oleh makanan itu..haha..tp keindahan itu hanye seketike kerane sarah telah mengambil corn flakes..yeay..sarah memang pandai mencarik makanan..adek aku hebat.. :)

ohh cuti puase nih mari membuat assignment dan membace buku untuk quiz dan test ir yg bakal menjelme..haha..oppstt test law juge jgn lupe..wowow..mao ta mati bile sume kerje datang sekali gus mcm 2..haha..oe saleh gile dengan buku..haha..sangat banyak perlu dibuat..tp 1 pon ta start lg..jap la mood ta dtg lagi..haha..oke la..bubye.. :)

menonton kampung boy.. :)


2 comments:

Kong Hwang Sing said...

pose jgn xpose....xpose xde duit rayer!

syrupmasin said...

haha..oke2..duet raye akan dituntut.. :)