Followers

Wednesday, January 12, 2011

ohh ye ke..

merepek aku jadi tukang cakap-cakap mase journey to research nanti..gile lah kau

Ya Allah..ya Allah..chek belog aku ta bebel dekat kau kan semalam..ye la sebok nih semalam..dari pkol 12 sampai 6 berjalan-jalan diserate dunie yang tanpe sempadan yang penuh dengan teater bintang lagenda nih..oke jangan nak merepek..niat semalam tidak mahu menghadiri satu kelas..tetapi tetibe dapat call dari nafa yang class current affair itu batal dengan penuh jaye nye..ohh yeee..jadi itu bukan ponteng name nye..itu rezeki ye puan-puan..jadi semalam cuti umum bagi budak-budak class.sian dyorang yang dah siap bagai nak rak semalam..naseb mase nak g class aku tengah sebok pilih-pilih lipas di tesco untuk di masak untuk makan malam..

Dan oohh ye semalam pilih-pilih orang untuk handle program journey to research doe..adoii program nih budak part 6 yang handle..kire nye sem nih 2 program part 6 yang kene buat..dan aku tibe-tibe budak-budak pilih jadi tukang cakap-cakap dengan nad..adoii..kalu asean carnival nanti aku nih jadi tukang cari makanan nih pulak jadi tukang cakap-cakap..reti ke doe aku nih cakap-cakap..mesti nanti mase cakap-cakap jadi macam tenggiling kene lastik dengan pemburu ruse..adoii..lemah betol lah..dan malam nih meeting asean carnival pulak..denagr-dengar dari kabar angin ahmar aku pegang Thailand untuk asean carnival tuh..adoii..betol kan..nanti la dulu..pegang kate-kate angin ahmar tuh kejap..naseb ta kompem lagi kan..baguss..

Ohh dan semalam kawan aku tetibe meroyan seperti ibu kematian anak kembar sebab teringin mempunyai pasangan hidupp..adoii..sian dy semalam mase makan-makan reramai semalam pon sedikit ke moody dy terserlah..aku dah paham sangat dah kalu dy moody bukan nak cakap dengan orang laen..dan sesetengah orang dekat sekeliling dy mesti rase macam ade buat salah dengan kawan aku yang sedikit kehilagan mood sebab meroyan..haha..alaa wehh aku yakin dan percaya dengan diri dengan harapan dan keyakinan amik mood akademi fantasia nih yang kau mesti dapat punye lah kau punye orang sayang-sayang..kompem..cume lambat dengan cepat je ye…jadi saba sikit..

Dah malas nak bebel lagi..bubye :)

10 comments:

apezs shah said...

salam

carikanlah pasangan utk dia ahakz..
aiyooook beli lipas masak makan malam, gilerh ke ape ahakzz... ewwwwww.:p

Unknown said...

apezs shah : haha..memang lah diri nih agensi carik jodoh..haha..sedap la lipas masak kari :P

;~JUst FaLieNA ;~ said...

haha..ko jd exco protokol ekh??hehehe..bgs la..ko kn suke merapu kn..sng la ko nk melatih diri jd president basic t..haha

ko tgk2 la kwn ko tuh..lau perlu bantu,bantu lah..hehe

Unknown said...

fali : haha..aah aku jadi tukang cakap la nanti..adoiii..hoho..kau seperti mengenali kawan aku itu..haha..kawan kau jugak kan :)

Blog Eazy Izzuddin said...

bgs gak handle2 program nih
;)

ZWAN SABRI said...

Patowtla smalam dia moody jaa time makan..
erm, x sabaq nak tunggu hang jadi protokol nanti..
mesti happening dengan mulut hang yg ala2 azwan ali tuu.. ;)

Unknown said...

eazy : mmg best..tp penat sikit laa :)

zwan : 2 la pasal..kau mmg cepat tgkp kan spe..adoii protokol tuh menakutkan lahhh :)

Hairun Azmi said...

Relax Bro...

Karikatur

niesz said...

haha..tension betul tu..sabar ek..

Unknown said...

Miecyber : haha..rilex lah nih :D

niesz : haha..thanx :D