Followers

Friday, January 7, 2011

kerane mulut badan binase..


memang sesuai sangat la ayat-ayat cinte melayu moden dekat atas tuh dekat kau..semalam mase lepas agm cos aku nih dekat uitm sape suruh kau menyebok,bising segale bende mase elma bagi tao dekat budak-budak yg jadi fasi ape yang dyorg kene buat..sebab kau bising sebok-sebok macam monyet kene tembak..kan name dah kene petik dengan koordinator tersayang tuh..padan muke kau..haha

padan muke kau..jadi sebagai balasan bising macam mak nenek tuh aku pon terjoin sekali lah jadi fasi gathering part 1 sem nih..tetibe pulak kan..adoii..baru terpikir nak bersenang dan menang di rumah sewe nih sambil-sambil panggang tikus mondok yang sebok berkeliaran dekat washing machine dapur tuh..malam kang start esok pulak dari pagi sampai 1830 ta balek umah..hamek kau bernanah hidunglah kau duduk dekat uitm dengan baju celoreng askar kau tuh mesti bao macam bangkai panda yang mati sebab tercucuk buluh perindu dekat tekak dy..

ohh ari nih tuan umah datang kutip sewe umah untuk satu sem nih..adoii..malas betol nak cucuk duet nih..melayang lagi duet aku tu..mintak abah tambah duet la..semalam dah wish dekat abah mesti aku dapat hadiah dari abah sebab ingat tarikh bufday dy kan..oke gulin-guling dekat lantai jap dan tunggu terang sikit dekat luar tuh nak cucuk duet..oke selamat hujung minggu..enjoy la hujung minggu korang nih untuk aku yang kene join gathering part 1 :)

14 comments:

A.s.t.i.n.a said...

pasal penyewa rumah atau tikus mondok yang mulut tidak bagus nehh? eh..

Unknown said...

ermmm..ntah lahh..haha :D

dak os said...

aku suke lukisan ko tu! memang kreatif!! hee

ZWAN SABRI said...

Sem ni sumpah hang ada macam2 tanggungjawab..
bagus2..
I likeeeeeeeeeeeeeeee.. ;)
erm, aiseyh, sepatutnya hang la kena bg adiah kat bapak hang... HAHA

Akmal Hijaz said...

yeah,
ada salleh baru best!

Unknown said...

zwan : haha..bnayk la kau..penat okeee..benciii..haha..

akmal : haha..banyak la kau best..aku baru bercadang nak kemas umah oke hujung minggu nih..huhu

Faiz Faisal said...

ttbe aku nk jd part 1 balik . bole x abg saleh ? hahahaha

Unknown said...

haha..adek faizz..ye ade ape yg bole abg tolong??..haha..oke aku geli :D

Zazachan said...

byr sewa ruma smpai satu sem? mcm ok je.huhu

Unknown said...

cik zaza : haah duet umah sampai 1 sem..senang sikit..nnt ta payah nak kutip bulan2..nnt duet abis :)

kinn said...

selamat beristirehat di hujung minggu! :)

Unknown said...

kin : haha..isterirehat la sangt hujung minggu nih :D

iKhRam said...

bgus la tu.. rasanyer tak binasa kot badan tu.. makin fit aper.. buat itu ini segala bagai... hahaha// syabas!

Unknown said...

ikhram : haha..bole turun berat badan :)