Followers

Friday, June 25, 2010

gemok lagi..



hai chek belog..sehat??..ohh..sehari due nih ramai pule kawan2 yg dtg rumah..haha..ta de la ramai sgt..tp ade la..semlm bff tersyg bersame ex-classmate dtg bersame..haha..bole ta perkataan pertame yg nabil bff yg gile kuar ade lah gile gemok kau..haha..adoiii..gemok sgt ke aku nih..dari dopah smpai ke jiran2 sume ckp badan aku da naek..mcm mne nk kurus..aku nih da la malas nk exercise nak kurus mcm mane kan..so care termudah ye la makan lepas muntah..tp kan akak hannah ckp ta elok la buat bnyak kali..nnt addict la..adoii..tp yg seronok apebile bff mse skola rendah dzulhafiz dtg pagi td mengatekan aku kurus..hrmmm..mcm mne 2..nnt da masuk uitm nnt bole ke aku diet??..kalu kat rumah nih nk diet mcm bole sikit2 je..diet pon kekdg..bukan kekdg la selalu la pecah jugak..adoiii..kurus tolong la kembali..dulu mse zaman2 sekolah duduk kat ostel bole kurus pon sbb ta makan bnyak..ye la..nak pule aku makan makanan yg ikan hancur2..adoii..gile la..kalu ckp pasal gemok nih mmg ta kan abis..last aku berat aku 70kg lebih sikit ta silap..tp angke 70 tu macam bnyak bole ta..haha..ade jugak yg ckp kau ta de la gemok mne pon aku tgk biase je..adoiii..ermmm..oke da la..kurus tolong la kurus.. :)

oohh ini sgt bagus.. :)

2 comments:

xuen adyla said...

suka plan b tu

Kong Hwang Sing said...

plan c - dont eat anything!