Followers

Thursday, January 19, 2012

prinsip

mereka pon ade prinsip sendiri..bhahaha

prinsip..bukan prinsip perakaunan sekolah tu lah..tibe-tibe teringt belajar akaun dulu..cikgu garang kemain..nak ponteng pon takut..ape nih ?? nk tulis pasal prinsip hidup ke prinsip perakaunan?? ok berbalik pade prinsip hidup..semua org aku rase ade prinsip hidup masing-masing kan..

mcm menipu sgt kalau tak de prinsip hidup??  prinsip aku kalau A aku kate A lah..takde makne nak tukar ke B..pernah jugak goyah bile org cube meruntuh kan..ecece..ayat karangan spm sgt nih asal?? tp lepas di rujuk' dekat org yg lebih berpengalaman..di suruh tetap berpegang teguh pade prinsip..

jadi jgn sebab sesorg prinsip anda goyah..bahaye jugak bile dah roboh prinsip tu..nnt tak de hale tuju..haha..oke aku tak tau nk bebel ape sebenarnye..haha..oke bubye :)

23 comments:

si robot comel said...

mana kau cekau gambo tu,hehe

safurara said...

rara even dh ckp A,sok boleh je tukar B.hehehe

Saddila said...

ewww gelinya tengok gambar tu . grrrr~~

prinsip hidup dila ada satu ! rahsia ! haha :))

Fathiah Hamim said...

belit2 sket entry kau.
susah payah aku baca tau.
kesimpulannya,
aku berpegang pada prinsip aku jugak. kot. hehehe

Aini Azman said...

aku geli tgk pic tu,.hahahah

purple LADY said...

was herre
hahahhaha terbaik!
mereka pownberprinsip!

Poco Endrigon said...

haha...gmbr tak boleh bla..tp ape2pun..stiap org mmpunyai prinsip dan pegangan hdp masing2.hehe..just truskn apa yg terbaik utk diri hehe

Cik tikah said...

awatnya pakai bju perempaun? aduhai!

najihah sahami said...

selalu sgt goyah..T_T

Lea Isnawi said...

takde prinsip hidup

err

Cik Tetra said...

wah.same la. Kite pon amik prinsip akaun dulu..sepp sikit senior! :D

#prinsip saya senang je..sekeras batu caves :D

amrlaqm said...

prinsip kita sama!
hehe

Unknown said...

prinsip sy dah roboh acane? tak tahu dah nak bina balik cane heh

Unknown said...

hehe apa prinsip aku ek? lupa ;p

Pamie said...

hidup sirap! hidup sirap! prinsip teguh..hehe..

Anonymous said...

kalau tak ada prinsip, tak ada lah matlamat hidup kan? ^^

life would be just meaningless.

SN said...

manusia darah O dikatekan punya prinsip yg kukuh..ehh, tbe2

firzimukhri said...

betul3... :)

Nurul Iman Rosman said...

prinsip perakaunan?
eee, tak suke tak suke!

khairul akmal bin azman said...

ya allah...!
pic entry mmg x le blah..hehe

Afasz said...

prinsip apa ni? hehe apa prinsip yg mereka pgg sampai jd mcm gini?

cikguNae said...

datang baca bila dengar cikgu Prinsip Perakaunan garang... hehe

Aien Not Alien said...

tanam prinsip tu kuat2...pasti tak roboh...hehe