Followers

Thursday, November 18, 2010

hey selamat hari raye aidiladha.. :)


lembu pink sebagai korban taun nih :)

ohhh ari dah masuk raye ke 2 dan perut aku sumpah memulas2..dan 2-3 kali kuar masuk toilet..sumpah magkuk jamban 2 pon da benci tengak muke aku..haha..mao ta nye..semlm sume bende kau melantak..dari lemang ke rendang2 yg pelbagai jenis sampai la berjenis2 sup dengan mihun kau makan kan..layak la kau sakit perut smpai mcm nih sekali..adoiii..mmg hancurlah angan2 nk cube diet mse cuti sem nih..haha..

semlm raye pon kau tido gile bnyak bole?? lepas g raye makan2 dekat umah dopah balek umah on9 jap dan terus melayari bahtera ke medan awan-awanan..layak la..lepas 2 bangun 6 ptg dan terus makan mihun sup yg maka masak..ohhh dunie sume nye 2..haha..kau sumpah bakal gemok..cuti sem nih awal2 sumpah excited..tp tunggu la tgh2 cuti nnt..dah lelame duduk umah nih sumpah bosan..jadi sebagai menghilangkan bosan yg melampau perlulah download mcm2 cerite kan..bole la tgk sampai berbuih mulut kau 2..haha..opssst kate bass sgt.. :P

haha..suda2 la saleh merapu dah la..bubye.. :)

*ohh sekarang cube mendengar lagu2 dari marie digby..ohh mcm sedap :)



3 comments:

ZWAN SABRI said...

taw xpa.. kata bass sangat..
erm, comey lembu tu.. aku suka, aku suka.. hahaha..
lani aku ngan family aku pown dok terbongkang atas katil.. masing2 demam sbb makan macam2 semalam.. haha..

Unknown said...

haha..amboii..sume da tao kate bass siape..haha..kate bass adek beradek kate moss oke..kau ade..haha..ohh ye ke..sian ea..cepat sembuh :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.